Ni apa ceritanya kat sini?

Contest Facebook Aizuddin.com





Salam. Aku mendapat jemputan untuk menyertai contest ini secara peribadi dari saudara Aizuddin melalui mesejnya dalam ShoutMix blog aku ini, rasanya lebih kurang 2 minggu sudah. Dan akhirnya, pada hari ini, Selasa, 8-2-2011, barulah aku join contest ini.

Tak tahu la apa agaknya hasil dari penyertaan aku dalam contest ini. So, anggap saja la, hanya penyertaan secara suka-suka saja. Tapi, sebab hadiah dia yang lumayan giler ni, mmm,.. memang tak boleh belah... Oh ya, kepada korang semua yang tengah baca entri ini, dengan ikhlas dan rela hati, sudilah kiranya, diminta:


Baiklah, setakat ini saja yang aku pinta dari korang semua,... Akhir kata, ingin aku ucapkan terima kasih berbanyak-banyak atas bantuan dan jasa baik korang semua yang menyokong blog ini.... :)

Sekian.
-- iwan284 --

4 comments:

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...