Ni apa ceritanya kat sini?

Cara Assange Merogol Disiar Di Internet

Julian Assange, pengasas WikiLeaks

STOCKHOLM: Salinan penuh laporan polis lengkap dengan maklumat grafik mengenai dakwaan rogol dan pencabulan seks membabitkan pengasas WikiLeaks, Julian Assange, dikatakan bocor dan boleh dilihat melalui internet. 

Fail terbabit yang dilihat semalam, dihantar melalui faks pada November lalu daripada peguam Assange, Njoren Hurtig di sini kepada Jennifer Robinson, seorang lagi peguamnya di Britain. 

Walaupun muka depan mengatakan dokumen terbabit adalah maklumat istimewa perundangan Julian Assange dan bukan orang lain, satu pautan kepada fail PDF97 muka surat terbabit dihantar melalui online minggu lalu. 

Dokumen itu termasuk kenyataan kepada polis oleh dua wanita Sweden terbabit dalam dakwaan pencabulan seks dan rogol, polis yang menyoal siasat Assange dan keputusan pemeriksaan forensik membabitkan satu kondom. 

Assange dibebas dengan jaminan di Britain sementara dibicarakan 7 hingga 8 Februari depan di sebuah mahkamah di London berikutan ekstradisi beliau ke Sweden kerana dikehendaki untuk soal siasat. – AFP 



Petikan : Berita Harian Online


p/s: macam-macam hal, kalau rahsia dah bocor..... - iwan284

No comments:

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...