Ni apa ceritanya kat sini?

Video : Maher Zain - Sepanjang Hidup (For the Rest of My Life Bahasa Version)


Sepanjang Hidup 

aku bersyukur kau di sini kasih 
di kalbuku mengiringi 
dan padamu ingin ku sampaikan 
kau cahaya hati 
dulu ku palingkan diri dari cinta 
hingga kau hadir membasuh segalanya 
oh inilah janjiku kepadamu 

sepanjang hidup bersamamu 
kesetiaanku tulus untukmu
 
hingga akhir waktu kaulah cintaku cintaku 
sepanjang hidup seiring waktu
 
aku bersyukur atas hadirmu
 
kini dan selamanya aku milikmu 
yakini hatiku 

kau anugerah Sang Maha Rahim
 
semoga Allah berkahi kita 
kekasih penguat jiwaku 
berdoa kau dan aku di Jannah
 
ku temukan kekuatanku di sisimu 
kau hadir sempurnakan seluruh hidupku 
oh inilah janjiku kepadamu 

sepanjang hidup bersamamu 
kesetiaanku tulus untukmu
 
hingga akhir waktu kaulah cintaku cintaku 
sepanjang hidup seiring waktu
 
aku bersyukur atas hadirmu
 
kini dan selamanya aku milikmu 
yakini hatiku 

bersamamu ku sadari inilah cinta
 
tiada ragu dengarkanlah 
kidung cintaku yang abadi 



No comments:

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...