Ni apa ceritanya kat sini?

iPhone 4S Terima Tempahan Besar


NEW YORK 8 Ogos - Syarikat telekomunikasi Amerika Syarikat (AS), AT&T semalam berkata, permintaan terhadap produk terbaru Apple, iPhone 4S amat mengejutkan apabila ia menerima tempahan awal sebanyak 200,000 unit dalam tempoh 12 jam. 

iPhone 4S yang dilancarkan sehari sebelum kematian pengasas Apple, Steve Jobs akan mula dijual di AS dan enam negara lain pada 14 Oktober ini namun tempahan awal boleh dilakukan semalam. 

Dua lagi syarikat telekomunikasi AS, Verizon Wireless dan Sprint turut menerima tempahan awal untuk produk terbaru Apple itu tetapi tidak mengumumkan tempahan yang diterima mereka. 

Pelancaran produk itu mengecewakan beberapa penganalisis dan peminat kerana mempunyai persamaan dengan produk iPhone sebelum itu. 

Ia bagaimanapun dilihat mempunyai tarikan dengan pengenalan pemproses laju seperti yang digunakan pada produk komputer tablet Apple, iPad selain teknologi sistem pengenalan suara dikenali sebagai Siri. 

Peningkatan jualan produk terbaru iPhone itu juga dijangka dibantu oleh perasaan simpati terhadap kematian Jobs. 

Di AS, harga iPhone 4S bermula pada AS$199 (RM597) untuk model 16 gigabait dan termahal ialah AS$399 (RM1,197) untuk model 64 gigabait. - AFP 



No comments:

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...