Ni apa ceritanya kat sini?

Koleksi Soalan Lawak Ustaz Azhar Idrus :)

gambar hiasan
Gambar hiasan. 

ANTARA SOALAN LAWAK USTAZ AZHAR IDRUS (UAI) 

Soalan : Saya masih muda, mana patut saya pilih dulu, haji atau kahwin? 
Ustaz : Kalo kamu tengok tiang lampu nampak macam awek, wajib kahwen dulu. 

Soalan : Selepas dengar ceramah ustaz malam ini apa patut dibuat? 
Ustaz : Balik rumah makan nasi la, tanya aku plak, mana aku tau. 

Soalan : Ular dan kala jengking sunat dibunuh, boleh ustaz terangkan tentang haiwan ini? 
Ustaz : Buka channel Astro "Animal Planet". Aku bukan pakar hewan. 

Soalan : Apa hukum besarkan payudara? 
Ustaz : Adoi macam-macam, guna bahan kekal seperti silikon haram, tapi dgn cara bersenam, nak besar mana pon boleh.. 

Soalan : Bolehkah bergambar bersama dengan makwe? 
Ustaz : Boleh jika bertiga, dan bapak makwe tu duduk ditengah-tengah. 

Soalan : Apa hukum asyik teringat kekasih lama? 
Ustaz : Ini soal hati, x berdosa, sedangkan selipar jepun yang hilang pon kita teringat-ingat.. 

Soalan : Ketika berwudhu' saya selalu terasa nak terkentut, tolong saya ustaz... 
Ustaz : Nak kentut pun mintak tolong aku... kentut kena tahan sendirilah. 

Soalan : Betul ke ustaz kata pakai tudung tu tak wajib? 
Ustaz : Betul, boleh tutup rambut pakai baldi asalkan tak nampak... tapi tebuk sikit lubang untuk mata... 

Soalan : Di mana ustaz beli kopiah? 
Ustaz : Mentang-mentang boleh tanya soalan, itupun tanya, nasib baik tak tanya kat mana aku beli underware.. 

[Sumber dari Facebook]


No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...