Ni apa ceritanya kat sini?

Tukang kayu Poland hasilkan buaian istimewa untuk anak Putera William, Kate

DARIUZ Bergier sibuk menyiapkan buaian istimewa untuk dihadiahkan kepada pasangan diraja Britain, Putera William dan Kate Middleton di bengkelnya di Lodz, Poland kelmarin.
DARIUZ Bergier sibuk menyiapkan buaian istimewa untuk dihadiahkan kepada
pasangan diraja Britain, Putera William dan Kate Middleton di bengkelnya
di Lodz, Poland kelmarin. 

Seorang tukang kayu dan pembuat perabot, Dariusz Bergier kini sibuk menghasilkan sebuah buaian khas untuk bakal anak pasangan diraja Britain, Putera William dan Kate Middleton. 

Buaian tersebut diperbuat daripada kayu oak. Ia diinspirasikan daripada reka bentuk gereja Gothic kurun ke-15. Bergier berharap hadiahnya itu dapat dihantar dari Poland ke London pada Rabu depan. 

"Saya harap dapat menyiapkan buaian ini tepat pada masanya. Masih ada beberapa pintu, ruang kecil dan ukiran yang perlu disempurnakan. Semoga buaian ini akan diletakkan di dalam bilik bayi pasangan Putera William dan Kate," kata Bergier di bengkelnya di sini (Tuszyn, Poland). 

Sewaktu majlis perkahwinan pasangan diraja itu berlangsung pada April 2011, bengkel Bergier ditugas menghasilkan beberapa buah perabot untuk sebuah hotel yang didiami oleh keluarga Kate. 

Cahaya mata Putera William dan Kate akan menjadi waris ketiga takhta kerajaan Britain selepas Putera Charles serta Putera William. [Sumber

No comments:

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...