Ni apa ceritanya kat sini?

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin dari saya. :)


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh, dan salam 1Malaysia. Pada hari dan bulan baik ini, ingin saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN kepada seluruh umat Islam, khususnya di Malaysia, dan juga di seluruh dunia, amnya. Terutama sekali pada semua rakan-rakan blogger, pembaca setia blog ini, rakan-rakan dilaman sosial, Likers FB dan follower Google+ fanpage Saja Nak Cerita dan semua yang mengenali diri saya.

Andai ada salah dan silap dari saya tanpa saya disedari, mohon seribu kemaafan kepada anda semua. Begitu juga sebaliknya, saya sedia terima segala kemaafan dari saudara dan saudari. Kira 0-0 jer la. Hehe. Yang penting, hati kita bersih dan ikhlas. Baru la aman dunia ini. Insya Allah.

Wassalam. 


No comments:

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...