Ni apa ceritanya kat sini?

Macam-Macam Diorang Ni....


1) Bila orang nampak anda baring tutup mata.... 
  • Soalan: oit! tidur ke? 
  • Jawapan: Tak la, aku training macam mana nak mati nanti... 

2) Imagine anda bawa tv anda yang rosak gi jumpa technician untuk repair, dia mesti tanya gak: 
  • Soalan: Nak repair tv ke? 
  • Jawapan: Tak la, aku bosan! So saje aku bawak tv ni jalan2. 

3) Time anda bangun tidur, dan terus si bendul tu mesti tanya anda: 
  • Soalan: Oit! da bangun? 
  • Jawapan: Ish, aku tengah tido sambil berjalan-jalan... 

4) Kawan anda call phone umah anda dan... 
  • Soalan: Hello?.. Ada kat mana ? 
  • Jawapan: Kat sini haa, kat bus stop!!! 

5) Diorang nampak anda keluar dari bilik mandi dan dalam keadaan basah-basah... 
  • Soalan: Eh baru mandi ke? 
  • Jawapan: Ehh! Mana ada, aku jatuh dalam lubang jamban tadi!!! 

6) Anda di dalam toilet, pintu berkunci, ada gak orang ketuk pintu dan tanya anda.. 
  • Soalan: Ada orang tak? 
  • Jawapan: ( *Suara Kiut* ) Mana ada orang!! Taik yang bercakap ni!!! 


Sumber: KakiBLOGGER 

No comments:

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...