Ni apa ceritanya kat sini?

Bila Hantu Main Facebook :)


KALO HANTU ADA FB... APE STATUS DEPA EK ?? MEH KITE TENGOK :) 


*pocong-----> "penat la seharian lompat sini, lompat sane.. sesekali nak jugak nek monorel..." 


*langsuir-----> "aarrrhh..! balik awal la malam ni.. ngantuk la... lagipon suara da serak mengilai tadi..." 


*pelesit-----> "x puas hati btul aq dgan manusia ni.. diaowg yg mrempit kte plak dpat nama.. pelesit jalanan la, jahat macam pelesit la.. tensen !!..." 


*toyol-----> " ape pnya org kaya daa... umah je besar duet seposen haram pon xde.. jatuh maruah aku..." 


*hantu raya-----> "yaahhooo ! tuan aku out station 3 bulan.. bini dia tinggal, suruh pulak aku jage.. xkn nk tengok je kot ?" 


*pontianak-----> "ari ni ari paling bahagia sbb dapat b'lakon dgn lisa surihani.. tunggu cerita kami dipawagam.. k guys !" 


*hantu galah-----> " kurang hajau punye toyol ! kau hack akaun aku ye !! mcam mane ko taw password aku hah ?!" 


Sumber : Facebook 


No comments:

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...