Ni apa ceritanya kat sini?

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Hari Kemerdekaan ke-54


Salam 1Malaysia pada semua rakan blogger dan pembaca blog ini.....Sebenarnya, saya tak berapa pandai sangat nak buat ucapan penting macam hari raya ni..... tapi sebabkan ada rakan-rakan blogger dah buat ucapan raya dorang dalam blog dorang sendiri, jadi, tak boleh tidak, buat jer la ucapan raya dengan cara saya yang sempoi ini....haa, siap dengan ucapan merdeka lagi......hehehe.... 

Dari saya, sebagai tuan blog ini, ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam di Malaysia, khasnya, dan di seluruh dunia, amnya, lebih-lebih lagi yang setia membaca blog ini.... dan ampun maaf dipinta, andainya ada salah dan silap yang tidak saya sedari, sama ada dalam blogging atau apa saja yang saya lakukan sebelum ini.... "Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin"... :)

Dan tak lupa juga, Selamat Hari Kemerdekaan ke-54 kepada semua rakyat 1Malaysia.... Hargailah kemerdekaan negara kita ini dengan sebaiknya, jadilah warganegara yang cintakan keamanan dan kesejahteraan negara kita, dan kenangilah jasa-jasa mereka yang berkorban nyawa dan jiwa raga demi mempertahankan kedaulatan dan maruah negara kita...... "MERDEKA, MERDEKA, MERDEKA....."



No comments:

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...