Ni apa ceritanya kat sini?

Aku Dan Angry Birds


Salam, kepada semua rakan-rakan blogger dan follower blog ini..... Lama jugak aku tak mengarut dalam blog sendiri, hehehe.....tak de idea.... Ntah, kenapa yer, tiba-tiba ada pulak idea nak mengarut kat sini.... Yer la,  nak buat kisah diri sendiri untuk hujung bulan ini. Tak tahu la, korang suka ker tak cerita aku ni..... Ini, cerita pasal aku dan "Angry Birds"...

Sebenarnya, aku ni baru beberapa bulan jadi peminat game Angry Birds,..... entah aku sendiri tak tahu kenapa aku boleh minat game tu.... Nak bagitau korang sebabnya, memang lawak la bunyi dia..... 

Mulanya, aku langsung tak tahu apa-apa pasal Angry Birds ni. Namanya pun tak pernah dengar pulak sebelum ini. Hei, maklum saja la, orang kampung ler katakan,.... Tapi, kalau tak silap, masa tu, sekitar bulan 2 atau bulan 3, Angry Birds sudah menjadi fenomena sedunia,..... So, korang carik ler dalam Facebook ker, Twitter ker, masa tu, memang tak habis-habis cerita pasal game tu...... Hai, tak tahu la, apa yang best sangat game ini......

Sehinggalah akhirnya, aku mula mengenali game itu, apabila terjumpa link download game Angry Birds untuk komputer dalam satu fanpage FB feberet aku...... Lepas download, terus main game itu dalam laptop aku.... Main, main, dan terus main..... sehingga timbul rasa seronok dan 'jatuh cinta' dengan game ini, hinggakan anak sedara aku pun sama-sama suka main game ini.... Kemuncak dari kegilaan aku terhadap game ini, aku buat la satu entri berkaitan game Angry Birds dalam blog ini. Dalam entri itu, ada la sikit cerita dan fakta pasal game ini, pastu, siap letak link download game ini sekali. Nak tahu, klik SINI .

Cakap pasal teknik nak main game ini, alahai, sempoi giler, setakat main lastik jer,... Tapi, korang jangan main-main, nak main lastik dalam game itu pun kena tahu teknik dia....kalau tak, tak naik-naik la level game korang, tu, ...hahaha...

Mungkin jugak, sebab karekter-karekter dalam Angry Birds ni comel-comel belaka, ....errrr terutama sekali 'burung-burung marah' tu :) .... keshian, kannn........ Telur-telur dorang sendiri yang jaga dengan susah payah tu, senang-senang jer kena kebas dek kumpulan vavi hijau yang 'macam harem' tu... huhuhu.... :(

Haa, macam tu la cerita aku bila sudah 'gila' dengan 'burung-burung marah' ni..... errr Angry Birds daa.......

(Lupa plak, sebelum korang blah, jom layan jap video kat bawah ni, hehehe)




2 comments:

  1. Hahaha!! Aku try klik kat link tu, xleh ar.. aku try cari kat internet nak download, sumer kena bayar.. Yg ko punye tu ko bayar gak ke?

    ReplyDelete
  2. @yazidy: sebelum tu, ingin aku ucapkan selamat datang & terima kasih sebab follow blog ini..,

    balik pada komen tadi, maaflah, atas kesulitan yang ko alami tadi. link yang ko katakan tadi, bukan x leh masuk, cuma ko kena tekan "SKIP AD", baru ko boleh masuk dan download game.

    Ataupun copy jer link download game kat bawah ni:

    http://www.4shared.com/file/pVF2QDVs/Angry-Birds-PC.html


    erm, game ni free jer, dapat kat FACEBOOK... :)

    ReplyDelete

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...