Ni apa ceritanya kat sini?

Siapa Nak Menang Netbook Acer Aspire One?

Acer Aspire One

Apa cerita yang sebenarnya ni? 

Cerita (entri) pasal contest dengan hadiah netbook Acer ini, sebenarnya, bermula secara tak sengaja bila tersinggah masuk ke blog DenaiHati.com. Jadi, bila dah tersinggah masuk, apa lagi, geledah sajalah apa-apa cerita menarik yang ada dalam DenaiHati.com ini. Tapi, entah macam mana, banyak-banyak cerita dalam blog DenaiHati ini, cerita pasal contest dengan berhadiahkan netbook Acer ini jugak yang paling menarik sekali. Maka, pihak DenaiHati dengan semangat Hidup Untuk Memberi menyediakan bukan satu, tapi dua (2) buah netbook Acer Aspire One untuk dimenangi oleh blog yang layak. Contest ini hanya terbuka kepada blog sahaja (ya, BLOG SAHAJA, forum, komuniti dan website, tidak layak sertai contest ini)



Kalau macam tu, macam mana kitorang nak join contest ni?

Begini, sesiapa yang berminat nak menang netbook Acer Aspire One ni, penyertaan adalah percuma. Hadiah yang korang akan menang pun percuma. Cara nak menyertainya sangat mudah, cuma ikut saja 3 syarat yang dikenakan kepada blog yang berhajat besar hendak menang Acer Aspire One:

Apa? 3 syarat jer? Hehehe....Kacang jer bunyi dia. Apakah syarat-syarat itu?
  1. Mendaftar untuk menjadi peserta dengan membuat entri bebas tentang contest dan tinggalkan komen penyertaan diruang komen, link penyertaan di CommentLuv dan jangan lupa masukkan ayat "Saya dapat tahu contest Hidup Untuk Memberi dari blog...." (Tengok contoh:) 
  2. Follow @ http://twitter.com/denaihati
  3. Follow @ http://facebook.com/denaihati

Ooo.....macam tu syarat-syaratnya.....ok, apa pulak lepas tu?

Hadiah Acer Aspire One yang pertama akan dihadiahkan kepada blog yang menjadi TOP LINK REFERRER sepanjang 2010 mengikut analisa Google Analytics. Cara untuk menjadi TOP LINK REFERRER adalah bebas, mungkin dengan cara menampalkan banner denaihati di sidebar atau sering letakan link denaihati.com dalam setiap entri baru untuk menarik perhatian visitor blog ANDA melawat blog denaihati.com.

Hadiah Acer Aspire One yang kedua pula, akan dihadiahkan kepada PENGOMEN TERBANYAK sepanjang 2010. Bermula Mac PENGOMEN TERBANYAK akan mendapat ruang iklan percuma selama 1 bulan. Kepada BLOG yang rajin mempromosi contest “DENAIHATI” akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya maka lebih besar hadiahnya.
Sebagai tanda terima kasih daripada DenaiHati, semua blog peserta contest akan disenaraikan di BLOGROLL untuk berkongsi status PR4 yang kini disandang oleh blognya.  

Wow !! Macam best jer bunyi dia..... Oh ya, lupa pulak! Bila tarikh tutup dengan keputusan pemenang contest ini hah?? 

Tarikh Tutup Contest : Pada jam 11.59 pm, 31/12/2010
Keputusan : Pemenang akan diumumkan 2 minggu selepas tarikh tamat contest.

Siapa yang sponsor contest ni?? 

Wah.....ini tak boleh jadi ni.....kena main contest ni......, siapa tahu, untung2 boleh dapat Acer sebijik !!! Hehehe! Oh ya, sebelum kitorang angkat kaki, baik korang JOIN sekali.....!

Saya dapat tahu contest "Hidup Untuk Memberi" dari blog DenaiHati.com. Jom Menang Netbook Acer Aspire One sekarang!! 




No comments:

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...