Ni apa ceritanya kat sini?

Kenapa Saya Suka Oh! Media Network


Assalamualaikum dan salam 1Malaysia. Dalam post terbaru kali ini, aku nak join contest terbaru untuk para blogger ini, yang mana contest ini adalah yang kali pertama dari Oh! Media Network. Sebelum aku menceceh lebih banyak lagi, aku nak tanya korang sikit, pernah dengar ke nama Oh! Media ni, haa? Hah? APA?! TAK PERNAH ??? Hadoi.....kesiannya.....! Nak tahu, korang klik jer kat mana-mana link ini - Fanpage= Oh! Media, Blog= Ohmedia.my.

Sedikit Info Tentang Oh! Media Network :- 
Oh Media Network adalah sebuah syarikat berdaftar (registered with SSM Berhad) yang bertapak di Kuala Lumpur, Malaysia. Memiliki ramai krew terlatih bergelar graduan hebat dari Multimedia University dan Limkokwing University - Oh! Media


Bila aku dapat tahu tentang contest ini dalam Oh! Media Fanpage @ Facebook ni, macam best jer bunyi dia.... Tapi, yang bestnya, bila admin Oh! Media cakap, semua blog yang join contest mudah ini sehingga sampai tarikh tutupnya (31 Disember 2010 jam 11:59 malam), pun masih dapat hadiah, (saguhatilah tu!). So, aku cubalah, walaupun posting aku ni terlalu simple dan pendek, tapi, siapa tahu, rezeki masing-masing, hehehe.....('eye-month tuck keysah' !)

Pada korang semua yang gatal sangat nak menang hadiah dari pihak Oh! Media Network ini, bolehlah join contest mudah dari Oh Media ini. Macam mana caranya, bolehlah pergi ke ohmedia.my untuk maklumat lanjut. Apa yang diperlukan, ialah korang cuma perlu nyatakan sekurang-kurangnya 5 sebab kenapa korang suka Oh! Media Network. Itu saja. Mudah, kan? Dah hadiah bernilai RM1550 menanti korang semua! (pstt!! wow !! Cam best ni....!)

Kenapa saya suka Oh! Media Fanpage di Facebook?
  1. Sentiasa beronline 24jam kat Facebook menerusi fanpage sendiri, hanya untuk mengepost sesuatu yang menarik untuk followers mereka, dengan kekuatan krew-krew terhebat mereka.
  2. Mempunyai banyak cabang milik Oh! Media sendiri, seperti Oh! Tidak, Oh! Artis, Oh! Jika, Oh! Islam dan sebagainya, supaya para pengguna internet mempunyai banyak pilihan untuk melayari mana-mana portal Oh! Media yang mana mereka suka.
  3. Meriah dengan macam-macam posting dalam fanpage mereka, lebih menarik dengan menyelitkan gambar atau video sekali
  4. Isi-isu dalam posting kat fanpage yang kadangkala, relevan dan menuntut followers lebih sensitif  dengan keadaan semasa
  5. Kadang-kadang, lawak pun ada, pelik pun ada jugak, bila tengok komen followers ni, terutama sekali, komen seperti, "1st", "2nd", agaknya dah jadi trade mark fanpage Oh! Media agaknya.....(hai, entahlah!)
  6. Dah namanya manusia,......ada yang suka, ada jugak yang tak suka, tapi fanpage Oh! Media masih utuh dihati followers dengan peranan dan caranya yang tersendiri

Setakat ini jer antara-antara alasan aku kenapa aku minat Oh! Media Network ni. Alamak, lupa plak nak cakap, tarikh tutup contest mudah ini adalah pada 31 Disember 2010 jam 11:59 malam. Oleh itu, sebelum terlambat, (memang aku sendiri rasa terlambat, huhuhu) cepat- cepatlah korang join contest ni. [entry contest]
OK. Cukuplah sampai disini post ini. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...