Original Source: Click Here
Ni apa ceritanya kat sini?
Wordless Wednesday : Patutlah Kepala Dia Botak....
Unknown | Wednesday, July 13, 2011 |
gambar
Lawak
lucu
wednesday
wordless
wordless wednesday
No comments:
Iklan Grapevine Untuk Korang Share... :)
Baru kejap tadi buka blog, tiba-tiba dah keluar iklan grapevine, macam yang korang nampak kat bawah ni.... iklan kete vios....hehehe.....
Seingat aku, blog aku ni dah lama tak keluar iklan cam ni....agaknya bukan selalu kot iklan camni keluar kat blog sendiri.... kalau setakat iklan nuffnang saja, biasa la.... Tapi, kalau blog orang lain yang selalu sangat keluar iklan grapevine ni, agaknya blog tu dah terlalu banyak sangat followers dia, ataupun, mungkin juga trafik keluar masuk blog dia yang tak pernah putus.... itu cuma pendapat aku jer.... tak tau la apa pendapat korang....
So, kalau korang teringin sangat nak share link iklan grapevine ini kat facebook ke, twitter ke, emel ke, ... korang klik jer iklan kat sebelah kanan tu.....(ala.....macam gambar kat atas tu....).....
Burger Terbesar Di Dunia
BRETT ENRIGHT (kiri) dan Nick Nicora mengangkat tangan di depan
burger terbesar di dunia di Pleasanton, California pada 2 Julai lalu.
LOS ANGELES - Dua chef berjaya menghasilkan hamburger terbesar di dunia yang memerlukan masa selama 15 jam untuk dimasak dengan berat 352.44 kilogram (kg) di Pleasanton, California.
Burger itu dihasilkan oleh chef Brett Enright dari restoran Juicy's Outlaw Grill di Phoenix dan Nick Nicora yang merupakan tukang masak di syarikat makanan Ovations Food Services pada 2 Julai lalu.
Menurut Enright, dia mendapat idea untuk menghasilkan burger itu pada Disember lalu. - Agensi
Petikan: KOSMO
Subscribe to:
Posts (Atom)










