Ni apa ceritanya kat sini?

Sepatah Dua Kata Dari Aku.....

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia kepada semua.........

Hari ini kali pertama aku karang blog sendiri. Tapi, sebelum tu, aku register dulu dengan blogger.com (pakai handphone je....!) pada tengah malam, 24-12-2009 (dah biasa tidur lewat), sebab takut kalau-kalau tajuk blog pilihan aku ni dah dipakai orang! Sebelum register, pun pening jugak kepala nak fikirkan tajuk paling best untuk blog aku ni, akhirnya, terfikir pulak aku nak pakai tajuk "APA CERITA?" (ayat feberet aku!), tapi, dah ada orang pakai dah, lepas tu "APA NAK CERITA?", kemudian, "SAJA CERITA", dua-dua pun dah pakai! Akhirnya tajuk blog ini (SAJA NAK CERITA...!) juga yang aku pakai... Alhamdulillah, lega! Hehehe......


Kenapa aku buat blog sendiri? ;D
  • biasalah...., bukan aku je, korang pun, kalau dah ada blog sendiri pun, tak kisah korang nak tulis apa-apa yang korang suka, itu pun kalau korang ada idea korang sendirilah!
  • nak letak banner iklan dengan link sekali (jenis 'link referral' ), yang biasanya, aku selalu 'promote' dalam facebook, twitter dan yang sewaktu dengannya,
  • nak letak link untuk download bermacam-macam jenis fail, macam lagu (mp3), video, software dan apa saja yang boleh dikongsi untuk korang sumer dalam blog ini.

Okeylah, sebelum aku tutup 'ucapan pembukaan rasmi' blog ini, aku harapkan komen-komen bernas dan membina dari korang semua yang melawat blog ini. Sekian.

No comments:

Post a Comment

Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...