Ni apa ceritanya kat sini?

Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts

Domain Percuma Dari Encik Kai

4 comments:
Domain Percuma Dari Encik Kai
Syarat-syarat dan cara-cara penyertaan, klik SINI 
(Tarikh tutup: 15 April 2012

“Encik Kai Mesti Bagi Saya Domain Percuma Kerana… 

I. Bagi sesebuah blog, nama domain yang dimilikinya sudah cukup untuk dijadikan satu 'cap dagangan' (trademark) bagi sesebuah blog tersebut. Berkemungkinan besar, ia boleh mempengaruhi penampilan dan populariti sesebuah blog tersebut di pentas dunia siber yang tiada batasannya. 

II. Setiap domain yang ada di seluruh dunia, mempunyai nama yang unik dan tersendiri, bagi menggambarkan pendirian dan halatuju sesebuah blog tersebut. 

III. Memiliki domain sendiri, adalah impian terbesar bagi setiap blogger di seluruh dunia. Dan jika sudah dapat memiliki domainnya sendiri, bermakna, ia merupakan satu kebanggaan peribadi bagi seseorang blogger, dan menjadikannya lebih bersemangat untuk terus berjuang dalam dunia blogging. 


- Korang sudah kena TAG, masa korang baca post ini. Jadi, korang boleh la join, itu pun kalau korang nak. :) 

- Domain yang saya inginkan: 

--- >  www.redzuanali.com 


Sapa Nak iPad 2 ?

No comments:

Jom usha #PeraduanPTS Bongkar Kod Rahsia untuk menang hadiah-hadiah yang cool seperti iPad 2 dan Samsung Galaxy Ace! ----->>  KLIK SINI 


Mas Ahmad Safwan Ajak Masuk BLOGLIST

No comments:

Nak join? Klik jer header kat atas tu, atau klik SINI.

Kenapa aku nak join bloglist Mas ini? Tentulah sebab nak tersenarai dalam bloglist Mas Ahmad Safwan la... Apa lagi yer? Ada rakan blogger yang ajak join bloglist Mas dalam post blog dorang, jadi aku join la. Hehehe.... Oh ya! Apabila korang baca post ini, dengan sendirinya, korang dah kena tag dengan aku, hahaha.... OK apa? Kira aci gak tu.... Jadi, terpulanglah pada korang semua.....

Klik SINI kalau korang nak join Bloglist Mas Ahmad Safwan


Miliki Samsung Galaxy Tab 3G Secara Percuma @ DealMates.com

No comments:

Ingin memiliki sebuah Samsung Galaxy Tab 3G secara PERCUMA? Impian anda akan menjadi kenyataan dengan DealMates !  Hanya JOIN DealMates untuk register, lepas itu, klik "BUY" di sebelah gambar Samsung Galaxy Tab 3G saja (lihat gambar di atas), percuma tu, tak perlu buat pembayaran. Kemudian, sahkan 'pembayaran' anda (sebenarnya percuma), lepas itu, anda akan dapat nombor sijil (certificate no) untuk rujukan anda pada masa depan. Jikalau anda ingin tahu yang anda sudah ada nombor sijil atau tidak, lihat pada profile anda (jika anda sudah berdaftar dengan DealMates) : [Nama Anda > My Certificate], atau pun, melalui email anda.

Persoalannya, mengapa nombor sijil ini penting? Sebabnya, nombor sijil inilah yang akan digunakan untuk memilih siapa yang bertuah memiliki barangan idaman anda, iaitu Samsung Galaxy Tab 3G secara PERCUMA. Caranya, ialah dengan memilih SATU sahaja nombor sijil itu secara bebas dan RANDOM. Siapa tahu? Mungkinkah anda yang bertuah mendapat Samsung Galaxy Tab 3G itu secara percuma ;) . Kemudian, anda boleh SHARE maklumat ini kepada rakan-rakan anda, tak kiralah di Facebook, Twitter dan email. Apapun, sebelum itu, anda harus baca "How DealMates Works" dan "Terms & Policies" dahulu sebelum menyertainya. Ayuh, sertai DealMates, dan untuk keterangan lanjut, sila klik LINK INI . Ayuh, bertindaklah sekarang, kerana penyertaan ini ditutup pada hari Khamis28 April, 2011 sahaja. So, apa lagi, CEPAT, CEPAT! MASA TERHAD !! 

Miliki Apple iPad 2 Secara Percuma @ DealMates.com

No comments:

Jadilah antara pembeli yang bertuah untuk memiliki sebuah Apple iPad 2 16GB WiFi secara percuma. Penyertaan ini sehingga 15 April sahaja. Hanya klik "BUY" saja, tak perlu buat pembayaran. Nanti korang akan dapat no certificate, sekaligus korang telah layak untuk menjadi antara yang bertuah menerima Apple iPad 2 16GB WiFi secara percuma. Tetapi, sebelum itu, korang kenalah register dulu dengan DealMates.com , lepas tu baru boleh join deal ini. Untuk keterangan lanjut tentang deal ini, sila klik di SINI. Ayuh, CEPAT, CEPAT! MASA TERHAD !! 


Miliki Apple iPad 2 Secara Percuma @ i1more.com

No comments:

Ingin memiliki sebuah Apple iPad 2 secara percuma? Impian anda akan menjadi kenyataan dengan i1more.com !  Hanya "JOIN" i1more.com untuk register, lepas itu, klik "BUY" pada gambar iPad 2 saja (lihat gambar di atas), percuma tu, tak perlu buat pembayaran. Kemudian, sahkan 'pembayaran' anda (sebenarnya percuma), lepas itu, anda akan dapat nombor kupon untuk rujukan anda pada masa depan. Siapa tahu? Mungkin anda yang bertuah dapat iPad 2 secara percuma ;) . Kemudian, anda boleh  "SHARE" maklumat ini kepada rakan-rakan anda, tak kiralah di Facebook, Twitter dan email. Apapun, anda harus baca "How i1more Works" dan "Terms & Conditions" dahulu sebelum menyertainya. Ayuh, sertai i1more.com dan untuk keterangan lanjut, sila klik LINK INI . Ayuh, CEPAT, CEPAT! MASA TERHAD !! 




SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF

1 comment:


Contest Facebook Aizuddin.com

4 comments:



Kalau sudi, jenguklah sini :)

Blog Ping

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...